Odpolko s Fanošem
Do téhle díry naštěstí Rudy jen sklouznul (ani z metru nebyla vidět), takže škody žádné.
Zalomený šroubek na nožní brzdě a její protočení a zachycení se pod karter u LC8 způsobilo, že tato nechtěla jet... což nám bylo krajně podezřelé! Protože proč by KTM nechtěla jet, že.... :-))).
Bohužel následná "porucha" Rudyho stroje tak snadně opravitelná nebyla :-(. Při odložení v nevinné koleji se podařilo prasknout nádrž :-((. Z dvoumilimetrové prasklinky stříkal krásný vodotrysk benzínu přímo na motor. Takže jsme využili těžkou LC8 jako stojánek, naklonili LC4 na druhou stranu než byla prasklina a přes kohout do petflašky odpouštěli benzín tak, aby přestal stříkat. Což se po čtvrt hodině podařilo (nechápu Rudovu zálibu jezdit s plnou :-))) ), dírku jsme provizorně zalepili lepidlem na duše a americkou páskou a ještě několik hodin pokračovali v parádní vyjížďce. Benzín začal prosakovat až při návratu domů.
A na závěr krátké videjko.
Komentáře
Přehled komentářů
To je pravda, za každým enduristou co projede jinde než po asfaltu zůstává pouze a nezvratně měsíční krajina - nevíš, neznáš :-(
pěkný videjko
(Jarek, 8. 7. 2008 21:10)hlavně ten závěr, jak se s tím přestal párat a konečně dal full gas :-)))
Zase nezklamali!!!
(Fanoš, 1. 7. 2008 17:42)Tak jak pisu nahore zase jste nezklamali a nakupovani v lesomarketech bylo paraaaadniii.To byli panoramata!!!Zavidte vsichni kdo jste se valeli doma:-))))
do baletu daleko....
(Rudy, 1. 7. 2008 14:03)
ale jinak se nam darilo, to je fakt, ten kdo vyrobil ty klobasky byl na metal...
To Noha
(Jarek, 10. 7. 2008 19:40)